zaterdag 23 september 2017

Kijktips week 23/09-29/09


En de nieuwe programma's blijven komen, ze krijgen er bij de tv-zenders gewoon niet genoeg van!

Zo blijft mijn "kijklast" natuurlijk zwaar en wordt die almaar zwaarder...

Maar wie ben ik om te klagen? Ik kan eindelijk weer één van de dingen doen die ik het liefste doe: tv-kijken, tv-kijken, tv-kijken!

Ooit, eens, is bovenstaande mijn doel (Prince Robot IV uit Saga)
Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 23/09:
Romancing the stone (VTM 15.00u) - een van mijn favoriete romantische films (en zo zijn er niet veel): ruwe bolster begeleidt schrijfster in haar zoektocht naar haar zus. Zwijmel.

Pirates of the Caribbean: dead man's chest (Vier 20.10u) - tweede pirates-film. Valt nog te bekijken.
Four weddings and a funeral (Vitaya 20.25u) - misschien al een beetje gedateerd nu, maar het blijft een leuke film. Het funeralgedeelte is altijd goed voor een traan of 10.

Star trek: into darkness (Q2 20.35u) - tweede Star Trek film van de reboot, nog steeds jouw tijd waard.
Kate & Leopold (één 21.20u) - nog een van mijn favoriete romantische films (het toeval!). Hugh Jackman komt uit het verleden om als perfecte gentleman Meg Ryan van haar sokken te blazen.

Delicatessen (Canvas 23.45) - nog een favoriete film, maar dan van het compleet geschifte genre. Een meesterwerk in zwarte humor: grappig! Grappig, zeg ik je!

Zondag 24/09:
Supergirl (Zes 17.00u) - tweede seizoen van deze DC-reeks over het nichtje van Superman. Vier afleveringen na elkaar. Ik doe niets meer op zondag vanaf nu...

Maandag 25/09:
Star Trek: Discovery (Netflix) - Trekker for life!! Zeker als er een nieuwe reeks verschijnt! Op Netflix!



Scott Pilgrim vs. the world (Q2 21.10u) - fantastische film over Scott die de exen van zijn nieuwe liefje moet bevechten om haar voor zich te winnen. Comicboekverfilming en een goeie.

Buurman wat doet u nu? (één 21.30u) - Cath Luyten blijft Nederlanders vinden voor haar programma. Eerste aflevering bij Tatjana Simic (de ironie!).

Dinsdag 26/09:
Die huis (één 20.40u) - Het huis, maar dan in Zuid-Afrika. Nog steeds met bv's die hun hart uitstorten bij Eric Goens (of ze nu willen of niet). Sabine Hagedoren bijt de spits af.
50/50 (CAZ 20.40u) - een jongeman heeft 50% kans om zijn kanker te overleven. Waargebeurd en schitterend. Kijken indien nog niet gezien!

Donderdag 28/09:
Basic instinct (Vitaya 20.35u) - dé erotische thriller uit de jaren '90. Cultfilm zonder meer.
Appel d'urgence (één 21.30u) - Waalse tegenhanger van De noodcentrale. Van dezelfde makers, zal dus goed zijn.

Vrijdag 29/09:
Coming to America (CAZ 20.40u) - eighties over the top komedie over een Afrikaanse prins die naar Manhattan verhuist. Met Eddie Murphy in zijn hoogdagen.
27 dresses (VTM 22.40u) - always the bridesmaid, never the bride. Wie voorbij de gloeiend irritante Katherine Heigl kan kijken, ziet een leuke komedie.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten